אודות שבתאי הובלות

פרופיל חברה

שבתאי הובלות הוקמה בשנת 1960 על ידי אהרון שבתאי והינה אחת מחברות הובלה הותיקות ביותר בישראל.
החברה מספקת שירותי אריזה והובלה בכל רחבי הארץ, עבור לקוחות מוסדיים, חברות ולקוחות פרטיים.
אנו מתמחים בהעתקת מפעלים ומשרדים, השירות שלנו מתחיל בתכנון המדויק של המעבר דרך בניית תכנית עבודה מפורטת
ועד ביצוע מושלם וליווי הלקוח עד לחזרת החברה לעבודה סדירה.
שבתאי הובלות מקפידה על סטנדרטים גבוהים ועובדים מיומנים.

שירותי אריזה והובלה

אנו מספקים שירותי אריזה והובלה ומתמחים בהובלת תכולת דירות ובתים פרטיים,
כמו גם בהובלת פריטים בודדים, ניתן לקבל הובלות משולבות בתאום מראש.

צי המשאיות שלנו מצויד בדופן הידראולית, דלתות צדדיות, אחוריות
ורמפות על מנת לספק את הפתרון הטוב ביותר להעמסה ופריקה בטוחה וזהירה.
לחברתנו ציוד שינוע מיוחד אשר מותאם לשינוע הציוד של הלקוח בצורה בטוחה ונכונה.

כל פעילויות החברה נעשות בפיקוח קצין בטיחות מטעם מנהל התנועה ואגף הרישוי,
אשר אחראי לתקינות מתמדת של המשאיות וכל ציוד ההובלה הנלווה.

שירותי העתקת מפעלים וחברות

כבר למעלה מ- 60 שנה אנו מבצעים הובלות בישראל בכל סדר גודל שהוא.
אנו מציעים שירות עם ביטוח מלא על התכולה.

השירות כולל התאמה של משאית לצרכי הלקוחות ושימוש במנוף, במות הרמה או פתרונות שינוע אחרים.
מטרתנו היא לבצע את תכנית המעבר במהירות, יעילות וללא אירועים חריגים
וכל זאת על מנת שהלקוח יחזור לשגרת העבודה במהרה.

שירותינו כוללים טיפול במכונות כבדות, העברת ציוד רגיש, פירוק והרכבת מנדפים, ציוד מעבדה, תעשייתי ועוד.
כחלק מהפעילות אנו מציעים שירותי IT אשר כוללים העתקת מחשבים נייחים וציוד מחשב של עובדי החברה,
מיפוי, ניתוק וחיבור ארונות תקשורת ושרתים, מרכזיות ועוד.

העתקת מפעלים וחברות – שיטת העבודה

מינוי מנהל פרויקט

אשר מלווה את הלקוח בשלב התכנון של המעבר, ביצוע סקירה של כל הציוד והמבנים
ובניית תכנית עבודה ראשונית לאישור הלקוח.

אישור תכנית

מעבר וקביעת לו”ז על ידי הלקוח לטובת הערכות וביצוע הכנות הנדרשות.

ביצוע הכנות למעבר

חלוקת חומרי אריזה לעובדים לאריזה עצמית, פינוי ופתיחת מעברים פנימיים בהתאם לתכנית,
מיפוי מערכות מחשוב והקמתן באתר החדש בהתאם לצורך.

מעברים לפי שלבים

יבוצעו על ידי החברה לפי התכנית ובעזרת כ”א מיומן ומקצועי,
מנהל הפרויקט יהיה נוכח בכל שלבי המעבר בשטח לטובת תיאום ופתרון בעיות בכל עת,
מנהלי העבודה והצוותים יבצעו את האריזה בשילוב אנשי IT ויעמיסו את המשאיות בציוד.

שירותים מיוחדים

נגרות, סבלות כבדה, מס”דים מלאים ומכונות יבוצעו על ידי צוותים מקצועיים ונפרדים
כך שפעילות מעבר המשרדים לא תושפע מכך ותוכל להתבצע במקביל.

העברת ארכיונים, ספריות וכדו’

תבוצע על ידי צוותים אינטגרליים אשר יבצעו גם את האריזה וגם את הפריקה
על מנת לוודא כי הציוד מותקן / מסודר לפי דרישות הלקוח.

פריקה ביעד החדש

תבוצע על ידי צוותים שונים אשר יתמקדו בהגעת הציוד של כל עובד וכל מעבדה בהתאם לסימונים ולתוכנית המעבר,
מסלולי השינוע של הציוד יחולקו לפי נפח הציוד וזמן ההגעה על מנת לוודא הגעת כל הציוד בשלמותו ליעדו הסופי.

מאמרים נוספים


מתי כדאי לעבור דירה?

תכנון להובלת משרדים

ביטוחים מיוחדים להובלה

המדריך למעבר דירה

הובלת משרדים