הובלת רהיטים

מה מיוחד בשירותי הובלת רהיטים?

הדרך היחידה להעביר רהיטים בשלום היא באמצעות שירות מקצועי הניתן על ידי מובילים מנוסים.
הובלה של רהיטים היא בעלת מאפיינים ייחודיים:

א. פירוק והרכבה – בניגוד לחפצים אישיים אחרים, רוב הרהיטים דורשים פירוק והרכבה.
אפשר לפרק את הרהיטים לבד ולהרכיב אותם מיד עם תום ההובלה, אך ניתן גם לתאם שירותי פירוק והרכבה מול חברת הובלות.
השירות ניתן על ידי נגר מקצועי המועסק על ידי החברה.
הנגר מבטיח שמירה על הרהיט והוא גם עומד לרשות הלקוח במקרה של דרישות מיוחדות לטיפול ברהיטים ישנים, עתיקים או יקרים.

ב. אחסון ושינוע – קשה לאחסן את הרהיטים בתוך משאית רגילה ויש מקרים בהם חלק מהרהיטים לא עוברים בדלת.
חברת הובלות מקצועית צריכה להציע ללקוח מנוף או במות הרמה, שיבטיחו התמודדות עם הרהיטים גם בתנאים לא קונבנציונאליים.
שינוע של רהיטים עם מנוף או במות הרמה נחשב מסובך יחסית ולכן הוא דורש מיומנות.

ג. אחריות וביטוח – רצוי לברר מראש האם חברת הובלות מציעה פוליסת ביטוח ואחריות מלאה על הרהיטים.
אחריות וביטוח הם חלק בלתי נפרד מרשימת השיקולים המרכיבים בחירה בחברת הובלות מסוימת.

ניסיון בהובלת רהיטים מכל סוג

את רוב הבעיות הרגילות המלוות שירות מורכב כמו הובלת רהיטים ניתן לפתור באמצעות ניסיון.
חברת הובלות מנוסה תדע להתמודד עם הרהיטים השונים ותבטיח עבור הלקוח שקט נפשי.
בחברה כזו הדגש הוא על ארגון נכון של הרהיטים בתוך המשאית, שינוע שלהם עם ציוד מתאים ובדיקה מראש של המידות והפתחים.
הניסיון בהובלה רלוונטי גם עבור רהיטים משרדיים וגם עבור רהיטים ביתיים.

לא כל חברת הובלות מנוסה גם בשינוע או העברה של רהיטים.
יש חברות המתמחות בהובלות קטנות בלבד, לעומת חברות בהן הדגש הוא על שירותי אחסנה או אריזה.
שילוב בין סל שירותים מגוון יכול לעזור במהלך הובלת דירות או משרדים והוא מתאים גם לטיפול ברהיטים.

מקצוענות ללא פשרות

אנו מודעים למורכבות הרבה של כל תהליך העברת משרד.
לכן אנו משקיעים את מיטב המשאבים ואת מרב המאמצים בכל הובלה שאנו מבצעים,
כדי להעניק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר שיקל על תהליך המעבר ככל האפשר,
אנו מקפידים לבצע תכנון מפורט ומדוקדק של כל הובלה, כדי שיום המעבר יעבור בצורה החלקה ביותר.

אנו עורכים ביקורים מקדימים במשרדי לקוחותינו ובכתובתם החדשה, כדי להעריך את מורכבות ההובלה,
לתכנן את שלביה ולהיערך אליה בצורה הטובה ביותר מבחינה לוגיסטית.

אנו מקפידים לארוז את כל תכולת המשרדים בארגזים ולסמן על כל ארגז את הקומה והמשרד שאליו הוא מיועד.
כמו כן, אנו מקפידים לעטוף היטב כל רהיט כדי להגן עליו מפני חבלות אפשריות בזמן ההובלה.
הודות לניסיון הרב שצברנו בהובלת משרדים של חברות גדולות במשק, יש ביכולתנו לבצע גם הובלות מורכבות ביותר.
כך למשל, אנו מיומנים בהובלה של שרתי מחשבים וארונות תקשורת בצורה הבטוחה והיעילה ביותר, שמבטיחה שלא ייגרם להם כל נזק במהלך ההובלה ואתם לא תאבדו מידע יקר.

כך תבצעו הובלה מוצלחת של רהיטים

הקפדה על מספר כללים יכולה לעזור לכל לקוח המתעניין כיצד מבצעים הובלה מוצלחת של רהיטים.
הכלל הראשון הוא לוותר על הובלה עצמית של הרהיטים, לטובת הובלה מקצועית המתבצעת על ידי חברה מיומנת.
עדיף להשקיע כמה מאות שקלים בהובלה מן הסוג הזה מאשר לשאת בהוצאות על תיקון וחידוש רהיטים שבורים.

הכלל השני הוא תמיד לקבל המלצות על חברת הובלות: המלצות הן אינדיקציה מצוינת ודרכן ניתן ללמוד על האמינות של החברה, היחס של המובילים והניסיון שלהם.

יש הרבה שיטות לבצע העברה והובלה של רהיטים,

חשוב לבחור את השיטה המתאימה לפי סוג הרהיט ולהתחשב במאפייני הדלתות, המדרגות והדירה.
אנחנו בחברת שבתאי הובלות מנוסים בסוג כזה של שירות ומזמינים אתכם להצטרף להצלחה.
השאירו פרטים באתר או חייגו 02-6797333 ונעמוד לרשותכם בהקדם.

מאמרים נוספים


מתי כדאי לעבור דירה?

תכנון להובלת משרדים

ביטוחים מיוחדים להובלה

המדריך למעבר דירה

הובלת משרדים