טיפים נוספים להעברת משרדים

טיפים נוספים להעברת משרדים

מזל טוב! בשעה טובה החלטתם לעבור למשרד חדש, מרווח ופונקציונאלי יותר המתאים לדרישות שלכם.
אבל כדי שהמעבר יהיה חלק, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת הובלות מקצועית ומיומנת,
שתדע להעביר את כל תכולת המשרד עם הארגזים, המחשבים, הריהוט והמסמכים ללא תקלות.
הנה כמה טיפים יעילים מהניסיון הרב שצברנו בחברת שבתאי הובלות:

לפני שמעבירים – מודדים

חשוב מאוד למדוד את אורכו ורוחבו של המשרד החדש כדי לדעת האם כל הריהוט הישן יתמקם כראוי.
ככל שתקדימו לקחת מידות, כך תהיו מוכנים יותר לקראת המעבר.
דמיינו שבמהלך ההעברה גיליתם שחדר הישיבות קטן מדי ולא יוכל להכיל את שולחן הפגישות הגדול.
עליכם להיות מוכנים ולמנוע טעויות שעלולות לעלות לכם כסף.
ייתכן מאוד שתצטרכו למכור את הריהוט הישן ולקנות חדש המותאם למשרד אליו אתם עוברים.
בקיצור, לפני שמעבירים – מודדים.

אריזה נכונה נעשית בתבונה

אנחנו יודעים שאתם רוצים להתחיל לארוז, אבל חכו רגע. חישבו על יום המעבר בו תתחילו לפרוק ארגזים וקרטונים אחד אחרי השני,
כולם כבר רוצים לחזור לעבוד, המחשבים עוד לא מחוברים, הלקוחות מחכים והבלגן חוגג. מה עושים?

ראשית, ממיינים בארגזים נפרדים ציוד משרדי (כלי כתיבה, קלסרים וכיו"ב) וציוד אישי.
בכל הקשור להובלת מחשבים: הקפידו להדביק מדבקה עם שמכם המלא על המחשב ועל כל הציוד שנלווה לו – מסך, מקלדת, עכבר, רמקולים ועוד.
הניחו כל מחשב בקרטון נפרד ורישמו את שם העובד גם על גבי הקרטון.
שימו לב – המסכים שבירים וחשוב מאוד לסמן אותם עם מדבקת "שביר".

שנית, סדרו בקרטונים נפרדים ספרות מקצועית או מסמכים של כל עובד ורשמו על כל קרטון מדבקה עם שמו.
אל תזרקו הכל בקרטון אחד ואל תחשבו שיהיה לכם זמן למיין ולזכור למי שייך מה. בהובלות משרדים, זמן הוא המשאב הכי יקר שלכם.
נהלו אותו בחוכמה ותוכלו לחזור מהר לשגרת העבודה.

ניהול נכון של סדר ההובלה

ייתכן מאוד שתוכלו לחזור לעבוד כבר ביום ההובלה. זה אולי נשמע דמיוני (וגם תלוי מאוד בתכולת המשרד אותה תרצו להעביר),
אבל בעזרת ניהול נכון של ההעברה תגלו שהכול אפשרי. העיקרון די פשוט: הראשונים להיכנס למשרד הם שולחנות הכתיבה והמחשבים.

קל יחסית לפרוק אותם, ובדרך כלל רוב העובדים יודעים לחבר את המחשב בעצמם ולא זקוקים לטכנאי.
ברגע שכולם התמקמו במשרדיהם החדשים, נותר למובילים להכניס את הריהוט הכבד יותר
כגון: ספריות, שולחן פגישות וישיבות, כסאות אורחים, ציוד למטבחון, מכונות צילום, ספרים, מסמכים ועוד.

מאמרים נוספים


מתי כדאי לעבור דירה?

תכנון להובלת משרדים

ביטוחים מיוחדים להובלה

המדריך למעבר דירה

הובלת משרדים